maandag 18 februari 2013

Essence Mascara

Bij deze wil ik mijn gebruikte mascara aanprijzen, ik vind ze zo fijn en meerdere mensen zouden deze moeten gebruiken! Ze zijn super goedkoop, dat ten eerste. De mascara met de oranje verpakking gebruik ik voor mijn onderwimpers, en de mascra met zwarte verpakking en roze letters gebruik ik voor de bovenkant. Deze mascara's geven beide dat 'false' effect, wat ik graag wil hebben. Je krijgt er erg mooie lange wimpers van, en het klontert bijna niet, wat ik zelf ook heel erg belangrijk vind. Essence vind ik zelf al een heel fijn en goed (en natuurlijk ook niet te duur!) merk, en gebruik het bijna altijd. Dusss, voor de meiden die nog dé perfecte mascara zoeken, en niet heel veel te besteden hebben (het liefst natuurlijk goedkope, maar goede dingen) zijn dit goede aanraders! Hope you like them.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten